چهار گود زورخانه ای در سیستان و بلوچستان در دست ساخت است - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار-مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: چهار گود زورخانه ای با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش و دلگان به منظور توسعه زیرساخت های ورزش پهلوانی در دست ساخت دارد.

ادهم کرد زابلی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این حوزه بزودی ۲ گود زورخانه ای دیگر به این ظرفیت اضافه می شود تا شرایط برگزاری لیگ رقابت های پهلوانی و زورخانه ای مهیا شود.

وی با اشاره به عملکرد هیات پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان در رقابت های المپیاد کشوری گفت: ورزشکاران این رشته با درخشش در المپیاد کشوری موفق شدند سه مدال ارزشمند برای استان به ارمغان بیاورند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با ساخت گودهای زورخانه ای و توسعه زیرساخت‌های این ورزش در سطح استان شاهد رشد و درخشش ورزشکاران این خطه در میادین کشوری و بین المللی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ورزش های پهلوانی و زورخانه ای از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی نشات گرفته و باید این رشته ورزشی در بین جوانان ما گسترش داده شود.

به گزارش نی زار هم اینک افزون بر ۴۴ هزار و ۸۸۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند./ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.