حماسه تاریخی دیگری از میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان!! - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : شب های فرهنگی سیستان و بلوچستان که به همت میراث فرهنگى استان در برج میلاد برگزار شد، علیرغم حضور بیش از ٢٠٠ هنرمند از استان که مسافت طولانى را برای نشان دادن هر چه بیشتر فرهنگ و تمدن چندین ساله سرزمین پهناور و همیشه مظلوم خود طی و به پایتخت آمده بودند که متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی مناسب و در واقع برنامه ریزی اشتباه این هنرمندان در بدترین وضعیت اسکان این روزها را طی کردند که جای بسی تاسف دارد! تغذیه نامناسب، ماندن چندین ساعت پشت درب محل اسکان، سیستم صوت ضعیف برای اجراى هنرمندان، کمبود وسیله نقلیه و … باعث شد تا باری دیگر مظلومیت هنرمندان این دیار هویداتر گردد.

غرفه های عرضه صنایع دستی با گذشت چندین روز از آغاز جشنواره متاسفانه آماده نشده بود و سازه های استان قبل همچنان رخ نمایی می کرد و فخر می فروخت!

از همه اینها که بگذریم محل برگزاری این برنامه بود که شاید عنوان دورترین و صعب العبورترین منطقه مجتمع برج میلاد را بتوان به آن اطلاق کرد که باعث میشد حضور بیننده و خصوصا غیربومی ها به صفر برسد!.

آقایان مسئولی که همیشه براى گرفتن عکس های یادگارى در این جشنواره ها پیشتاز هستید آیا اینقدر بی احترامى براى هنرمندان و پیشکسوتان که موى خود را در این راه سپید کرده اند برایتان قابل تحمل است! با این همه بی احترامى به نام استان پهناور و سراسر تمدن را چه می کنید؟

 

گزارش : مصطفی حمزه ای

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.