مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا شهرستان مرزی هیرمند+تصاویر - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

img-20161117-wa0001

به گزارش نی زار سرگرد پاسدار غلامرضا سرکاش جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند در این مراسم مردمی بودن و احساس تکلیف کردن را از جمله مزیت های بسیج دانست و بیان داشت : بسیجی کسی است که به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت و نظام از راه شهدا تبعیت کرده است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت هیرمند حلقه های صالحین را یکی از ماموریت های ارزشمند بسیج دانست و افزود: یکی از اصلی ترین ماموریت های دشمنان در راس آنها  آمریکا به زیر سوال بردن و نشانه گرفتن اعتقادات جوانان و ایجاد شبهه در بین آنهاست.

وی وظیفه خطیر بسیج و شجره طبیه صالحین را جلوگیری از تحقق به ثمر نشستن نقشه های دشمن بیان کرد.

سرگرد پاسدار سرکاش اظهار داشت : بسیج یک حرکت اجتماعی است که با توجه به شرایط به صورت های مختلفی ظهور می کند.

وی تصریح کرد : یکی از ابعاد بسیج بحث فرهنگی و اقتصاد مقاومتی هست که جزء دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری می باشد که وظیفه ما است که آنها را اجرایی کنیم.

در این مراسم برادر بسیجی پاسدار جواد هادی زاده به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا شهرستان هیرمند وحکم مسئولیت ایشان توسط سرگرد پاسدار غلامرضا سرکاش به ایشان اعطاء گردید.

همچنین از زحمات خالصانه ستوانیکم پاسدار جانعلی سندگل فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج کربلا با اهداء لوح توسط جانشین ناحیه بسیج هیرمند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

برچسب ها :