سیستانی ها از عملکرد نمایندگانشان در قبال منطقه آزاد راضی نیستند! ضرورت ورود موثر و ویژه نمایندگان در تصویب منطقه آزاد سیستان - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نــــــی زار : نقش نمایندگان و اثرگزاری آن ها در مسیر تصویب منطقه آزاد سیستان یکی از موارد چالش برانگیز جامعه بوده و هست که بر این اساس رسانه نی زار در یک نظرسنجی کاملا بی طرف از عموم مردم خواست تا نظر خود را در نظرسنجی تحت عنوان ” عملکرد نمایندگان سیستانی را در بحث منطقه آزاد سیستان چگونه ارزیابی می کنید؟” اعلام کنند.

بر اساس این نظرسنجی ۴۲ درصد شرکت کنندگان معتقد هستند عملکرد نمایندگان سیستانی در بحث منطقه آزاد سیستان بسیار ضعیف بوده است، ۲۳ درصد شرکت کنندگان معتقدند عملکرد نمایندگان متوسط می باشد، ۱۹ درصد از شرکت کنندگان گزینه عالی را به عملکرد نمایندگان در بحث منطقه آزاد سیستان انتخاب کردند و ۱۵ درصد نیز به گزینه ضعیف رای دادند.

بررسی نتایج نشان می دهد که سیستانی ها از عملکرد نمایندگانشان در قبال تصویب منطقه آزاد سیستان راضی نیستند و امیدوار هستیم نمایندگان محترم در این مورد که مطالبه همگانی مردم سیستان است و به عنوان یک ضرورت از طرف دولت محترم تدبیر و امید در حال پیگیری می باشد، به طور ویژه و خاص ورود و با رایزنی های مختلف بتوانند زمینه تصویب این خواسته عمومی را فراهم کنند.

sistaan