برگزاری هفتمین یادواره شهدای وحدت و امنیت در تیپ ۱۱۰تکاور سلمان فارسی - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

به گزارش نی زار از زاهدان ، با حضور وزیر کشور هفتمین یادواره شهدای وحدت و امنیت و چهارمین سالگرد شهید لکزایی با حضور گسترده مردم استان در تیپ ۱۱۰سلمان فارسی برگزار شد.

وزیر کشور در این یادواره با اشاره به جایگاه شهدا در تامین امنیت و آرامش امروز ،اظهار داشت : همگان وظیفه دارند تا از وحدت در جامعه پاسداری کنند و برای تقویت آن تلاش کنند.

رحمانی فضلی افزود: اقوام و طوایف مختلف با زبان و آیین های متفاوت با دین مشترک اتحاد و یکپارچکی را در کشور به نمایش گذاشته اند .

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان با اقتدار و حفظ وحدت پرچمدار مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

وی با اشاره به این مطلب که استان در صدر توجهات دولت قرار دارد خاطرنشان کرد: این استان میتواند به قطب توسعه و اقتصادکشور تبدیل شود .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: نظام اسلامی مجهز به سه ویژگی صیانت، وحدت و ایمان است و این ویژگیها اجازه نمی دهند تا دشمنان به اهداف خود برسند .

مولوی نظیراحمد سلامی افزود: دشمنان از همان آغاز پیروزی انقلاب با جنگ تحمیلی ، ترفندها و دسیسه ها سعی می کرد تا حرکت انقلاب را متوقف کند اما انقلابی که بر پایه ایدئولوژی استوار باشد هرگز متحمل شکست نخواهد شد .

وی بیان کرد: اختلاف و تفرقه افکنی یکی دیگر از توطئه های دشمنان است که خوشبختانه با هوشیاری مردم هیچگاه نتوانسته اند به اهداف خود برسند .

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان وحدت و امنیت تجلیل به عمل آمد.

%d9%84%da%a9