رشد ۷۰ درصدی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : پارک های علم و فناوری به عنوان حلقه های واسط جامعه علمی و فناوری کشور و مصدر حرکت دانش بنیان، نوید بخش عرصه نوین و رو به رشد ثروت مبتنی بر parkدانش و به فعلیت رساندن استعداد خاص جوانان نخبه و اندیشمند، در راستای دستیابی به فرمایشات مقام عظمای رهبری و ریاست محترم جمهور می باشند.
به گزارش رسانه نی زار، رشد ۷۰ درصدی پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان در مهرماه سال ۹۳ در جذب شرکتهای دانش بنیان و پیشرفت صد در صدی در زمینه تجاری سازی و بهره برداری از کالاهای دانش بنیان غالب شرکت های مستقر در پارک در سه ماهه اخیر، حمایت از۷ شرکت جهت اخذ تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی رئیس جمهور در مهر ماه سال جاری نمایانگر روند رو به رشد این پارک در استان است. که یقینا مرهون عنایت و اعتماد تمامی مردم شریف و جوانان نخبه و فرهیخته این خطه از ایران اسلامی است.
علاوه بر کمکهای تسهیلاتی صورت گرفته به شرکتها در گذشته ، در راستای افزایش سطح حمایتها از شرکت های نوپا، در جلسه ماه جاری شورای پارک علم و فناوری ، مبلغ ۱،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ( یک میلیارد و هشتصد میلیون) ریال تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان اختصاص یافت.
در پایان از تمامی ایده پردازن، نوآوران و مخترعین استان جهت استفاده از امکانات پارک دعوت بعمل می آید/