تخریب اندک فعالیت های عمرانی شهر زابل سهل انگاری افراد نا آگاه یا غرض ورزی آگاهانه!؟ - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی‌زار : چند صباحی ست که اقدامات عمرانی در شهر زابل با تلاش معاونت عمرانی شهرداری و بدنه این مجموعه و پای کار بودن رییس شورای شهر قدری شتاب گرفته است.

روندی که البته بی ارتباط به انتصاب مهندس پودینه به عنوان معاون جدید عمرانی شهرداری و همچنین انتخاب مهدی سرگلزایی به سمت رییس شورای شهر نیست و با طی این روند باید منتظر فعالیت های بیشتری از سوی شهرداری زابل باشیم.

اما با نزدیک شدن به مراحل پایانی ساخت پارک محله مدرس ، گزارشی به رسانه نی زار ارسال شد که نشان از کم لطفی برخی شهروندان نسبت به این اقدامات انجام شده دارد.

پارک محله بلوار مدرس در حال تبدیل به مکانی زیبا و الگویی برای دیگر پارک های محله سطح شهر می باشد که متاسفانه برخی افراد سهوا یا عمدا!! اقدام به تخریب فعالیت های انجام شده در این ‌پارک ‌کرده اند.

این اتفاق تلخ ساعاتی پس از انتشار ویدئوی مربوط به پارک مذبور در صفحه شخصی رییس شورای شهر رخ داد.

در هر صورت چه عمدا چه سهوا سالهای طولانی شهر و منطقه سیستان از این رفتارها رنج می برد، اینکه برخی خواص نمی‌توانند فعالیت مفید و اثرگزار فرد دیگری را ببینید و به هر نحوی سعی در تخریب آن حرکت دارند!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.