نخستین استودیوی صدابرداری در شهرستان زابل افتتاح شد - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار – رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل گفت: نخستین استودیوی صدابرداری در شهرستان زابل به منظور توسعه هنر موسیقی و فیلمسازی منطقه سیستان با مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.

محمد میر در گفت و گو با خبرنگار‌ نی زار اظهار داشت: از آنجایی که جوانان منطقه سیستان گرایش چشمگیری از نسبت به تولید آثار موسیقی دارند، عدم وجود استودیویی برای صدابرداری و ضبط آثار، هزینه های بسیاری را به اهالی موسیقی از لحاظ حمل و نقل، سکونت در کلانشهر های بزرگ کشور تحمیل می کرد.

وی افزود: راه اندازی استودیویی فعال و استاندارد قابل قبول در شهرستان زابل ضرورت محسوسی بود که با تلاشهای صورت گرفته در کوتاه ترین زمان به مرحله بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استودیو صدا در شهرستان زابل افتتاح شد تا نویدی برای تولید آثاری فاخر هنرمندان عرصه موسیقی و فیلم سازی باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل ادامه داد: این استودیو قابلیت ضبظ، میکس و مسترینگ، ساخت موسیقی و ضبط نریشن را دارد.

وی تصریح کرد: راه اندازی این استودیو با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شرکت سینمایی چشم هفتم، یکی از خیرین گرانقدر شهرستان صورت گرفت.

میر ضمن تبریک به هنرمندان و فعالان حوزه ی موسیقی، اظهار کرد: امید می رود با دیدگاه مثبت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعامل و همراهی خوبی که در بین هنرمندان منطقه با اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل وجود دارد با تجهیز و بروز رسانی بهتر و بیشتر این استودیو بتوانیم نه تنها نیازهای هنرمندان شهرستان زابل و منطقه ی سیستان را در این زمینه مرتفع سازیم بلکه امید داریم که بتوانیم به سایر عزیزان فعال در این عرصه نیز خدمات لازم در این زمینه را ارائه دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.