راه و شهرسازی سیستان بر ریل توسعه و عمران/ - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : مدیر کل راه و شهرسازی با حضور در سیستان از روند اجرایی پروژهای این اداره کل در سیستان بازدید کرد.

به گزارش #نی_زار اکبری از پروژه احداث ۲۰ کیلومتر محور انرژیهای نو واقع در میل نادر که نقش مهمی در فرایند توسعه سیستان دارد بازدید کرد.

از این محور ۱۰کیلومتر ماه گذشته اسفالت شد و ۱۰ کیلومتر دیگر با اتمام زیر سازی آماده آسفالت می باشد.

اکبری همچنین از عملیات اجرایی محور ترانزیت محمد آباد به زهک بازدید کرد که ۵ کیلومتر در حال پخش آسفالت میباشد و ۵ کیلومتر دیگر در حال طی مراحل زیرسازی و احداث پل بزرگ بر رو کانال بوده و با احداث و بهره برداری از این محور پر اهمیت محور ترانزیت محمد اباد به میلک کامل میشود.

در ادامه حضور ایشان مراحل اغاز عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر دیگر از پروژه زابل به زهک اغاز گردید این محور بطول ۲۳کیلومتر از زابل به زهک در حال اجراست که هم اکنون ۵ کیلومتر اسفالت و بهره برداری شده و ادامه به سمت زهک در حال اجراست.

ایشان در ادامه از مناطق حاشیه شهر زابل که در حال اجرای عملیات بهسازی در معصوم آباد، هیرمند شمالی و رسالت حسین آباد و اسلام آباد می باشد بازدید و اقدامات لازم جهت تسریع در فرایند کار اتخاذ گردید.

اکبری با اشاره به کمبود اعتبار و طلب بسیار زیاد پیمانکاران بزرگراه زابل زاهدان اظهار امیدواری کرد به زودی عملیات اجرایی ۱۰کیلومتر دیگر از بزرگراه زابل زاهدان حد فاصل سه راهی دشتک به پل شیله آغاز شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.