رتبه دوم سیستان و بلوچستان در بخش اعتبارات عمرانی - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

به گزارش نی زار، مهرداد عرب اول گفت: سیستان و بلوچستان از حیث اعتبارات عمرانی از بین ۳۱ استان کشور در رتبه دوم قرار دارد که رقم مناسبی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با بیان این که اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۹۹ به ریاست استاندار با سه دستور کار مهم برگزار شد گفت: مهم ترین دستور کار در خصوص اعتبارات ابلاغی به استان بود که در این نشست طرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه آینده اعتبارات در قالب فصل، برنامه، شهرستان و دستگاه اجرایی توزیع می شود و به تصویب خواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به اعتبارات ابلاغی استان، اذعان کرد: حدود ۲ هزار و ۵۵ میلیارد تومان در بخش تملک دارایی های سرمایه ای و ۴۹۶ میلیارد تومان هم در خصوص اعتبارات هزینه ای به استان ابلاغ شده است.

عرب اول با اشاره به ردیف قانون استفاده متوزان از امکانات کشور اضافه کرد: در این بخش ردیف مشخص برای ارتقاء شاخص های استان های کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده که استان از این محل هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و رتبه یک را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: پروژه های مرتبط با این موضوع بر اساس شاخص هایی که سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده در بخش هایی که می تواند از این ردیف اعتباری استفاده کند در جلسه آینده شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می شود و به تصویب خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.