جاری شدن ترنم زندگى در هیرمند/ آینده از آن توست - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نى زار : تعدادی از کودکان بازمانده از تحصیل با حمایت مرکز ترنم زندگى سیستان در مدارس شهرستان هیرمند مدارس ثبت نام شدند.

فاطمه لشکرى مسئول مرکز ترنم زندگى سیستان اظهار داشت: با شناسایی تعدادی از کودکان که جز خانواده های بی سرپرست، معتاد و بدون مدارک شناسایى بودند با تلاش و پیگیری های مرکز ترنم زندگى سیستان توانستند مشغول به تحصیل شوند.

ایشان افزود: اعتیاد در حقیقت مرگ تدریجى رویاهاى فرداست و متاسفانه گسترش دامنه مصرف مواد مخدر در جامعه به حدى رسیده است که اقشار مختلف جامعه را درگیر نموده است و حتى قشر تحصیل کرده را نیز به سمت خود کشانده است.

مسئول مرکز ترنم زندگى سیستان خاطرنشان کرد: فرزندان بسیاری از خانواده هایی که در دام اعتیاد گرفتار هستند دستشان از آرزوهایشان کوتاه است ما تمام تلاشمان بر اینست که بتوانیم سایه سنگین اعتیاد را از خانواده ها دور کنیم، و این کار بسیار مشکل است و نیاز به همکاری همه جانبه تمام ارگانها دارد.

لشکرى در پایان از همه ارگانهای شهرستان هیرمند که تمام امکانات را برای تحصیل این کودکان فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد و گفت :از جناب مهندس حمزه اى خبرنگار پایگاه خبرى نى زار بابت پیگیرى و تلاش بی وقفه و نیز همراهى که با ما داشتند سپاس و تشکر فراوان داریم.
از فرماندار محترم شهرستان هیرمند جناب آقای مهندس پیرى که دلسوزی و پیگیری ایشان اگر نبود این امر فراهم نمیشد، از جناب دکتر عبادتى ریاست محترم مرکز بهداشت، جناب سرهنگ رضایی فرمانده سپاه هیرمند، جناب دکتر سارانى مدیر آموزش و پرورش شهرستان، و موسسه فرهنگى، هنرى نى زار؛ کمال تشکر و قدردانى را داریم و همچنین دیگر بزرگوارانى که همه دست به دست هم دادند تا این کودکان بتوانند وارد مدرسه شوند.

گزارش: مصطفى حمزه اى

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.