تهیه طرح پژوهشی«تهیه جامع مدیریت پسماند شهرستان زاهدان - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : طرح پژوهشی«تهیه جامع مدیریت پسماند شهرستان زاهدان» توسط معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان و به سفارش شهرداری زاهدان انجام می‌شود.

به گزارش نی زار، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: باتوجه به چشم انداز بیست ساله کشور و تکیه بر اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اهمیت حفظ محیط زیست، امروزه مدیریت پسماند یکی از ضروری ترین محورهای توسعه پایدار محسوب می گردد.

فرح حیدری ادامه داد: در این ارتباط قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی مربوطه نقطه عطفی است که برای  برنامه ریزی های مرتبط تهیه و تصویب گردیده است.

وی افزود: لذا با توجه به لزوم تهیه شناسنامه پسماند شهرستان زاهدان، جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان طی قرارداد پژوهشی با شهرداری شهرستان زاهدان، شروع به انجام طرحی تحت عنوان «تهیه طرح جامع پسماند شهر زاهدان» نموده است.

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان هدف از اجرای این طرح را مستندسازی وضعیت موجود پسماند، امکان سنجی و ارائه گزینه های مناسب و راهکارهای موثر اجرایی جهت تهیه برنامه های ۵ ساله و ۱۰ساله در زمینه پسماند در شهرستان زاهدان عنوان کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.