احساسی شدن انتخابات برای افرادی که برنامه ای ندارند بسیار مهم است - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : نمازجمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ شهرستان زابل به امامت حجت الاسلام والمسلمین کیخا در مصلی المهدی (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کیخا در خطبه دوم گفت: یکی از الطاف خداوند متعال حکومت دینی و اسلامی بر پایه قوانین الهی است ، در بستر نظام اسلامی زمینه اطاعت ، بندگی و عبادت خداوند متعال فراهم است ، منطقی که قوانینش اسلامی و در رأس آن ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط بعنوان رهبر ، قائد ،پیشوا و نایب امام زمان ( ع ) قرار دارد و نظامی که تمام مسئولانش توسط مردم انتخاب می شوند ، در کجای جهان مثل این نظام اسلامی پیدا می شود ؟

 

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری پیامبر گونه امام راحل و خلف صالحش امام خامنه یی این دو نایب عام امام عصر ف حضرت مهدی (ع) ، به برکت ایمان راسخ ملت غیور و شهید پرور ایران که در پیشگاه خداوند متعال ثابت کردند که برای حفظ دین ، قرآن و اسلام حاضر هستند جان خود و عزیزانشان را فدا کنند و خود و اسماعیل هایشان به قربانگاه بروند .

وی اظهار داشت: به برکت عنایات ویژه خداوند متعال که ضمانت کرد و قول داد که « ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم » ایران اسلامی روز به روز قدرتمند شد ، تا جایی که دشمن در خیالش هم تعرض نظامی به این مرز و بوم را نمی پروراند .

کیخا گفت؛ دشمنان نظام در رأس آنها آمریکا جهانخوار به شیوه های مختلف خواستند به ما ضربه بزنند و انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرند ، جنگ راه انداختند ، شکست خوردند ، توسط منافقین با جنگ و ترور ورود کردند ، شکست خوردند ، رو آوردند به حمله اقتصادی ، تحریم اقتصادی ، روآوردند به تهاجم فرهنگی ، حمله به دین مردم مخصوصاً به جوانان؛ روآوردند به برنامه نفوذ ، نفوذ در دستگاه های مهم تصمیم گیری و مدیریتی نظام اسلامی بوسیله منافقین و فریب و تطمیع افراد معامله گر و سود جو و دنیا پرست

 

وی افزود: عزیزان یکی از برنامه های دشمن در رأس آنها آمریکا ، انگلیس و اسرائیل ، کمین در مسیر انتخابات است ؛ در وهله ی اول تلاش می کنند که انتخابات سرد برگزار شود و کسی پای صندوق رأی حضور نداشته باشد که بعد فریاد بزنند که مردم از جمهوری اسلامی حمایت نمی کنند و این یعنی ضعف نظام که اقتدار جهانی نظام اسلامی را در هم می شکند که تا الان تمام تیرهای آنها به سنگ خورده و نقشه هایشان نقش بر آب شده و مشت محکمی از ملت بزرگ ایران خورده اند .

خطیب نماز جمعه زابل گفت: در وهله ی دوم تلاش دارند که در اصل انتخابات خدشه وارد کنند ، جلوی تشخیص درست را بگیرند و یا مرحله بعد از آن آشوب و فتنه بعد از اعلام نتایج که نمونه اش را در سال ۸۸ دیدیم که چه هزینه هایی به نظام وارد کرد که هنوز جبران نشده و جبرانش هم در واقع سخت و غیر ممکن است .

وی در ادامه گفت: یکی از نقشه های دشمن ، دو قطبی کردن انتخابات از نوع کاذبش است ، اصل دو قطبی واقعی از بدو خلقت بشتر تاکنون بوده و هست ، دو قطبی خیر و شر ، موحدین و مشرکین ، دوست و دشمن ، دو قطبی اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی ، اینها دو قطبی واقعی هستند.

امام جمعه زابل گفت؛ اما برنامه دشمن ایجاد دو قطبی کاذب و جعلی است که رهبر معظم انقلاب دامن زدن به دو قطبی های دروغین را که نقشه دشمن است هشدار داده اند ؛ دو قطبی کاذب و جعلی مثل این جریان و آن جریان ، شیب آب و پشت آب ، اینها به چه معنی است ؟

 

وی گفت: در بستر انتخابات مردم می بایست فرد اصلح را انتخاب کنند ، برنامه هایش را ببینند ، برنامه های فرهنگی ، اقتصادی ، برنامه هایش را برای تولید بیشتر و اشتغال بیشتر ببندد ؛ وقتی فضای جامعه دوقطبی شود این حق از مردم گرفته می شود و باعث تفرقه می گردد ، شور و حرارت زیاد می شود اما شعور و عقلانیت کم می شود ؛ مسائل اصلی کشور و مصالح ملی و مطالبات به حق مردم به حاشیه کشیده می شود ، فضای رقابت سالم به فضای تخریب تبدیل میشود و این باعث از بین رفتن وحدت ملی می گردد .

وی افزود؛ نکند افرادی پیدا شوند که برای رسیدن به منافع حزبی شان تن به این برنامه ذلیلانه بدهند و در لیست پیاده نظام دشمن قرار بگیرند و ملت فهیم ایران اسلامی هم می دانند ، اصولاً افرادی از دوقطبی شدن کاذب خوشحال می شوند و به آن دامن می زنند که حیات سیاسی خودشان را در ایجاد دوقطبی کاذب می ببینند، آن افرادی که برنامه ای برای رفع مشکلات ندارند ، حرفی برای گفتن ندارند و برای اینها احساسی شدن انتخابات خیلی مهم است ؛ این نکته در همه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شورای شهر و ریاست جمهوری باید رعایت شود و افراد و برنامه ها را مطالعه و انتخاب کنید .

 

خطیب جمعه زابل تاکید کرد: در بحث انتخابات شورای ها منطقه خودمان هم این مسائل را رعایت کنیم ، شیب آب و پشت آب ، این طایفه و آن طایفه این ها ملاک ها کاذب هستند و ملاک حقیقیت خود فرد و شخص است ، برنامه های آن چی است ؟ مشکلات شهرستان را می بیند تا نمی بیند ؟ قدرت تشخیص مشکلات شهرداری را دارد یا نه ؟ می داند شهری با امکانات متعارف یعنی چه یا نمی داند ؟ تخصص ، تعهد و قدرت تشخیص دارد یا نه ؟ اینها را مطالبه و مطالعه کنیم و بعد انتخاب کنیم .

 

وی گفت: سه شنبه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گرامیداشت و تبریک و خسته نباشید به تمامی ارتشیان غیور مخصوصاً عزیزانی که هر هفته مخصوصا امروز حضورشان زینت بخش محفل ما شده اند .

 

وی اظهار داشت: ارتش رژیم شاهنشاهی که در آن جوانان بروند از خانواده های مسلمان و اغلب مستضعف زیاد بودند به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفتند و همصدا و همراه با مردم برای براندازی رژیم ستم شاهی به جنگ با دشمنان داخلی و خارجی برخواستند و بازوی توانمند نظام اسلامی شدند .

 

وی گفت: از بدو انقلاب تا ۸ سال دفاع مقدس و تا کنون باعث آبرو و اقتدار نظام اسلامی و خاری در چشم بدخواهان بوده اند و در واقع با وجود نیروهای مسلحی همچون ارتش ، سپاه و بسیج نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شده و هذا منن فضل ربی .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.