علی اوسط هاشمی به عنوان استاندار برتر جوان باور و جوان یاور کشور شناخته شد - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : کنگره ملی مدیریت امور جوانان با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دیگر مسئولین کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش نی زار در این کنگره ملی علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار برتر جوان باور و جوان یاور کشور شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم دکتر جهانگیری  معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه شناخت دقیق نیازها، پرسش‌ها و خواسته‌های جوانان از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولان است، اظهار کرد: تمام وزارتخانه‌های دولتی در گسترش حوزه جوانان سهیم هستند. حوزه جوانان تنها به وزارتخانه ورزش و جوانان محدود نمی‌شود بلکه دانشگاه‌ها، دستگاه ها و وزارتخانه های دیگر در کنار وزارتخانه‌هایی که مسئول ایجاد اشتغال هستند و همچنین تیم بانکی و سایر مسئولین اجرایی به این حوزه توجه ویژه دارند.

دکتر جهانگیری با بیان اینکه دین اسلام به حوزه جوانان توجه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: از برخی آیات قرآن کریم، زندگی پیامبران و ائمه اطهار می‌توانیم به ضرورت توجه ویژه به حوزه جوانان پی ببریم.پ

وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین تحولات تاریخ معاصر ایران از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی، سازندگی کشور، مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی، دوران اصلاحات و توسعه علم و فناوری با فعالیت و مشارکت نسل جوان صورت گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت : باید جوانان را با امور جدید مدیریتی آشنا کنیم چرا که آنها در آینده جایگزین ما خواهند شد و باید بتوانند از عهده امور مدیریتی کشور برایندبنابراین این ما هستیم که باید برایشان فرصت سازی کنیم .

وی بابیان این موضوع که مدیران باید به جوان توجه ویزه ای داشته باشند تا بتوانند از فرصتهای پیش رو بهترین استفاده را ببرند ،توضیح داد :بنده در نشست های اخیر در هر جلسه ای حداقل از ۲۰ جوان دعوت می کنم و نظرات آنها را می شنوم. حتی تاکنون در بخش های مدیریتی مختلف از آنها به عنوان همکار و مشارکت کننده استفاده می کنم و در همین راستا تاکنون ۱۷ مشاور جوان در فرمانداری و بخشداری فرصت شناساندن خود را داشته اند و با عملکرد مثبت خود را ثابت کرده اند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.