درخشش خیره کننده نماینده جوان سیستان و بلوچستان در نخستین رخداد مجلس یازدهم/نماینده ای که بنای متفاوت بودن دارد/ - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : محمد سرگزی نماینده جوان استان سیستان و بلوچستان در مجلس یازدهم در اولین روز کاری خود در مجلس درخشش خیره کننده ای داشت و توانست با جسارتی مثال زدنی کاندیدای حضور در هیات رئیسه مجلس در فراکسیون اکثریت مجلس شود و ۵۷ رای نیز کسب کند.

این حضور که شاید کم نظیر ترین اتفاق در طول مدت حضور نمایندگان استان در ادوار مختلف مجلس نیز باشد، امیدی مضاعف را به مردم استان تزریق نمود و امیدها برای تاثیر گزاری را بیش از پیش افزایش داد.

این در حالی ست که اگر محمد سرگزی ۸ رای دیگر کسب می کرد وارد هیات رئیسه مجلس می شد اما این رقابت به منزله پایان کار نیست و می توان امیدوار بود با شناخت بیشتر نمایندگان از وی در سال دوم این مهم رقم بخورد و برای اولین بار در تاریخ استان شاهد قرار گیری یکی از نمایندگان سیستان و بلوچستان در هیات رئیسه مجلس خواهیم بود.

هر چند در حال حاضر نیز این تعداد رای برای یک نماینده یعنی قدرت بالای رایزنی و ایجاد ظرفیتی بزرگ برای اقداماتی موثر که بارقه امید را در دل مردم استان زنده کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.