کسب تندیس ملی فداکاری دانشجویان کشور توسط دانشجوی دانشگاه زابل - پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی نــی زار

نی زار : سفیرصلح دانشگاه زابل در هشتمین آئین اعطای تندیس ملی افتخار دانشجویان کشور موفق به کسب این تندیس شد

به گزارش نی زار ؛در این مراسم که با حضور دانشجویان سراسر کشور ،۲۵ آذرماه در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد ‌‌‌‌‌،کسری زارعی دانشجوی دانشگاه زابل موفق به کسب تندیس فداکاری شد.

در این جشنواره هرسال از دانشجویانی که در کارهای خیر و نیکوکارانه ،امداد و نجات انسانها و محیط زیست آنها و پاسداری از میهن و هم میهنان خویش مشارکتی فعال ،موثر و داوطلبانه داشته اند،قدردانی میشود .

این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت علوم ، دانشگاه ازاد؛ جمعیت هلال احمر ، بهزیستی و … برگزار شد ،دانشگاه زابل با ارائه گزارش ۲۳ فعالیت خیرخواهانه توانست تندیس فداکاری را کسب کند.

اردوی محیط پاک جهت پاکسازی محیط طبیعی منطقه چاه نیمه، بازدید از خانه سالمندان؛ شب شعر و جمع اوری کمک های فرهیختگان و شعرای شهر جهت کمک به نیازمندان، جمع آوری البسه از دانشجویان خیر برای نیازمندان برپایی بازارچه خیریه، توزیع البسه میان کارتن خواب های سطح شهر ، بازدید از محله های زاغه نشین در سطح شهر و خرید لوازم کار برای کودکان کار جهت جلوگیری از تکدی گری و… از مهم ترین فعالیت های سفیر صلح دانشگاه زابل در ۲ محور سازندگی و محرومیت زدایی بود.

در پایان این جشنواره به ۱۸دانشجو و ۹گروه برگزیده تندیس ملی فداکاری اعطا شد که کسری زارعی ، سفیرصلح دانشگاه زابل موفق به کسب این تندیس افتخار در این جشنواره شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.